Vrijwilligers gezocht

Jaarlijks zijn er binnen de hekken van de ijsbaan verschillende zaken die geregeld moeten worden. Onder andere het onderhoud van het terrein, het groen onderhoud, machine onderhoud, maar ook worden er lessen gegeven bij het jeugdschaatsen en het volwassen schaatsen en zijn de jaarlijkse wijklopers actief met het verkopen van de abonnementen. En zo zijn er nog veel meer klussen die er gedaan worden ook als er geen ijs is. Hiervoor doen wij als IJsclub Sint Pancras vaak een beroep op onze groep van vrijwilligers die alles goed verzorgen.

Lijkt het u/je leuk om ook vrijwilliger te worden bij de IJsclub Sint Pancras? Meld je dan snel bij ons aan en kom ons team versterken! Zowel jong als oud zijn van harte welkom binnen de club.

Mail naar secretariaat@ijsclubsintpancras.nl om je aan te melden als vrijwilliger.